top of page

To be open mind... follow the horse

A fi cu mintea deschisa e un dicton care prin utilizarea sa excesiva a devenit atat de fals incat creaza filtre si blocaje uriase. De ce fac aceasta afirmatie? Pentru ca in ultima perioada ( cam de 3 luni incoace :)) aud de la multi oameni ca sunt deschisi la minte si accepta ( teoretic vorbind) inovatia, schimbarea si necunoscutul imediat!

Serios??? Cam cat de usor acceptam cand ni se spune ca am gresit?

Cat de usor acceptam ca au fost promovati cei din extern si nu noi?

Cat de deschisi la minte suntem cand aflam ca am fost inselati, tradati sau mintiti?

Cat de mult acceptam ca suntem nefericiti si ne simtim mizerabil la locul de munca actual?Cat de usor putem ierta? Pe noi sau pe altii?

Momentul adevarului.... acea usa deschisa a mintii noastre este la majoritatea dintre noi o iluzie... care la mine s-a darimat in momentul in care am acceptat o provocare. Sa fac un curs in care ma interesa subiectul si cerinta majora a fost sa accept profesorul ( blind school).Am facut-o! Si a fost cea mai tare experienta din viata mea !

Cel ce mi-a predat cursul ( metafizica chinezeasca pentru incepatori-sic!) a avut 19 ani si m-a invatat lectia acceptarii.

Cateodata in viata trebuie sa acceptam ca nu le stim pe toate ( vorba mentorului meu), ca vor fi oameni mai destepti, mai frumosi, mai puternici ca noi si ca daca avem curajul sa deschidem o usa Universul deschide alte 1000 pentru noi.

A fi cu mintea in inima ( deschisa adica) pentru mine a fost sa urmez calul, cel care in metafizica chinezeasca este persoana care te invata sa te bucuri de viata, sa accepti schimbarea asa cum vine si sa ai curaj sa deschizi usi si pentru altii chiar daca ei nu vor intra acum. Toate la timpul lor!Am intrat intr-o lume noua in care cei ce vin dupa noi au mult mai multe usi deschise decat am avut noi, de noi insa depinde sa facem pasul, sa intindem mina si sa ii sustinem PE CEI DIN JUR chiar daca ni se pare ca si ei trebuie sa sufere, sa se dea cu capul de pereti... de fapt e plinsul nostru, frustarea noastra si nu prea e corect sa dorim suferinta celorlalti.Ca sa renasti si sa fii tu cel care influenteaza lumea e nevoie sa lasi mindria deoparte si sa devii intelept in primul rand pentru tine si ceea tu vei CONSTRUI ACUM in tine va fi baza propriului tau viitor.

Daca e greu?- Da!

Daca merita? - DA!DA!DA!

So, follow the horse who live inside of you or beside you!

https://www.youtube.com/watch?v=4LQ3gHQIQj8

bottom of page