top of page

Nu o cunosc.....

" Exista sentimente care nu pot fi niciodata uitate complet, asemenea cuvintelor care se pastreaza in amintire odata ce au fost rostite: mai fericite sau mai dureroase, aceste sentimente ramin prezente, dar intr-un loc secret, uneori inaccesibile pentru noi"- Alain Braconier

Acest proces se numeste refulare si este un proces selectiv de protectie personala care ne ajuta sa trecem peste momente neplacute din viata noastra si cand ti-e lumea mai draga sertarasul acela in care am ascuns toate lacrimile noastre, toate fricile si neputintele noastre se rupe frate!

Vorba lui Creanga "Na-ti-o buna ca ti-am dres-o!

De ce scriu azi despre refulare? Pentru ca azi mi-am adus aminte de o prietena care dupa luni intregi de framintari a ales sa isi dea demisia si sa stea acasa pentru o perioada, cu copii , cu cainii cu parintii. Toata lupta aceea a epuizat-o si abia mai avea energie sa zambeasca, atunci nu stia ca este introverta ( cu diploma in regula... :) ) si ca o viata intreaga se prefacuse ca ii plac aglomerarile, petrecerile extravagante si zgomotoase, sedintele cu certuri interminabile si le pusese in niste sertarase care la un moment dat au explodat.

Dupa o vreme ne-am vazut la o cafea si parca era o alta persoana, plina de viata, fericita si mult mai sigura pe ea, pe ceea ce vrea sa faca cu viata ei. A fost o revedere plina de risete si voie buna in care am descoperit o persoana cu totul noua, iubitoare, carismatica, feminina si sensibila, fara masti si fraze invatate pe de rost.

In drum spre casa, intamplarea, universul, destinul face sa ma intalnesc cu un fost coleg de al prietenei mele cu care ne mai ciocneam deseori pe holurile biroului si in naivitatea mea ( recunosc ca nu ma prind prea repede ...) ii spun cu cine am baut o cafea si raspunsul lui ma nauceste complet:

-Nu o cunosc, inseamna ca nu era cine stie ce de capul ei daca nu m-a impresionat!

Pe buneeee, faptul ca nu mai e nu stiu ce mare director ( e mami acum!) cu nu stiu ce functie sau grad imi spui ca nu o cunosti....!!

Am fost atat de marcata de acest raspuns incat m-am hotarat sa imi spun si eu umila mea parere despre anumite lucruri, poate o sa radeti insa unii deja le considera normale...

NU, NU SUNT NORMALE!

DACA CINEVA E CONCEDIAT, NU SE IA- PUTETI VORBI, ATINGE SI BEA O CAFEA IN SIGURANTA !

DACA CINEVA A DIVORTAT, NU SE IA-POATE I SE IA PORCHE-UL SI VILA SI I SE DAU SECRETAREI DAR ATAT

DACA CINEVA PLANGE, LACRIMILE NU LASA PETE PE ROCHIA ( COSTUMUL) DE 2000 EURO CI DOAR URME IN SUFLET- PUTETI SA IL LUATI IN BRATE! Sunteti in siguranta!

Ar fi mai multe de zis, ma opresc aici si va imbratisez pe toti, ceea ce stiu sigur e ca asta se ia si daca va vine sa imbratisati pe cineva puteti sa o faceti si chiar sa ii spuneti: Mi-a fost de dor de tine , ma bucur sa te vad, sau ce vreti voi.

Si daca aveti vreun sertar de golit si nu puteti singuri, chemati pe cineva!

Sarbatori Fericite!

bottom of page